Klachtenregeling

Wat te doen bij een klacht:
Er zijn meerdere mogelijkheden beschikbaar om uw klacht kenbaar te maken. U bent altijd vrij om te kiezen welke van de onderstaande mogelijkheden u daarvoor gebruikt en in welke volgorde.

  • Heeft u een algemene klacht?
  • Bespreek de klacht met de persoonlijk begeleider van uw kind op een rustig tijdstip.
  • Maak met de persoonlijk begeleider een afspraak om over de klacht te praten. Minderjarige deelnemers worden hierbij vergezeld door hun ouder(s) of vertegenwoordiger(s). Ook in geval van meerderjarigheid mag altijd een ouder of persoon naar keuze worden meegenomen. U kunt hierbij ook gebruik maken van het klachtenformulier van de Marshoeve; deze kunt u opvragen via klachten@demarshoeve of via www.demarshoeve.nl/klachtenregeling
  • Schrijf een brief naar de landelijke klachtencommissie. Vermeld in de brief: Uw naam, adres, telefoonnummer en dat van de wettelijke vertegenwoordiger of van degene die u helpt bij het maken van de brief;
  • Vul het klachten formulier in en verzend deze naar klachten@demarshoeve.nl: formulier-klachten-regeling

Externe melding

Stuur uw brief naar:
Klachtencommissie Landbouw en zorg
p/a Federatie Landbouw en Zorg
Postbus 54
3780 BB Voorhuize

De landelijke klachtencommissie gaat de klacht dan onderzoeken. Het kan zijn dat u wordt gebeld of dat de commissie op de zorgboerderij langskomt om meer informatie te vragen aan u en aan de zorgboerderij. Na een paar weken krijgt u bericht van de klachtencommissie. De commissie geeft dan aan of uw klacht terecht is en welke dingen de zorgboerderij en u zouden kunnen verbeteren.

Stel uw vraag

Een opmerking, suggestie of vraag? Neem contact met ons op middels onderstaand formulier.

Not readable? Change text. captcha txt