Klachtenregeling

Het kan voorkomen dat u een klacht heeft. Wanneer u wilt kunt u anoniem melden via klachten@demarshoeve.nl. Klachten nemen wij binnen 14 dagen in behandeling.
Onderaan deze pagina staat alle informatie omtrent de verwerking op een rij.

Externe melding

Schrijf een brief naar de landelijke klachtencommissie. Vermeld in de brief: Uw naam, adres, telefoonnummer en dat van de wettelijke vertegenwoordiger of van degene die u helpt bij het maken van de brief;De naam, adres en telefoonnummer van de Marshoeve en de persoon tegen wie u een klacht indient;

Een zo’n uitgebreid mogelijke beschrijving van de gebeurtenis waarover u een klacht hebt;
De reden waarom u hier een klacht over hebt;
Een beschrijving van uw acties ingeval en voor zover u al iets hebt ondernomen om tot een oplossing van de klacht te komen;

Stuur uw brief naar:
Klachtencommissie Landbouw en zorg
p/a Federatie Landbouw en Zorg
Postbus 245
Wageningen of info@iar.nl

Document: Klachtenreglement deelnemers

Voor de uitgebreide informatie over hoe uw klacht behandeld wordt verwijzen wij graag naar onderstaand document.

klachtenreglement_deelnemer_versie_juli_2022
Stel uw vraag

Een opmerking, suggestie of vraag? Neem contact met ons op middels onderstaand formulier.

Not readable? Change text. captcha txt